:: The Miracle of PESONA ::

Pesona
Bio Energy Booster for Woman
diklasifikasikan sebagai makanan dan minuman
Oleh KKM

Price : 300ml @ RM48 per bottle
RM2 kos penghantaran


RAHSIA menambat hati Si Dia..maklumat lanjut klik sini

PESONA dalah minuman eksklusif adunan daripada 100% herba-herba traditional yang telah diamalkan turun termurun oleh perempuan terutamanya wanita yang sudah berumahtangga untuk meningkatkan kenikmatan, kepuasan, kasih sayang dan kebahagiaan rumah tangga.

PESONA dengan rasa yang lembut, anda dapat rasa bertenaga dan menikmati rasa muda semula serta menyerlah keayuan.

PESONA adalah jawapan untuk setiap perempuan terutamanya wanita yang sudah berumahtangga.


Price : 300ml @ RM48 per bottle
RM2 kos penghantaran


TAHUKAH ANDA?
Menurut kajian saintifik, tubuh badan perempuan lebih komplek berbanding dengan tubuh badan lelaki. Tubuh badan perempuan akan mula berubah secara biologi dan fizikal apabila usianya meningkat dan lebih ketara apabila mencapai dewasa kelak.

Wanita lebih cenderung menghadapi masalah kesihatan kerana ketidakseimbangan hormon dalam badan menyumbang kepada gangguan kesihatan dan lebih mudarat lagi kepada mereka yang tidak mengamalkan makanan berkhasiat dan seimbang serta senaman yang mencukupi.

Andakah anda sedang mengalami Simptom berikut?
Keputihan, kemuraman, kurang daya ingatan, Osteoporosis, penuaan, Sistem imunisasi yang lemah, sakit sendi, payudara kecil, kadar kolesteol tinggi, sakit otot, pundi berair, otot vagina yang lemah, PMS, gangguan emosi, berat badan yang berlebihan, migrain, keingingan seks menurun, "Endrometriosis", pening, "water retention", peredaran haid yang tidak menentu, Insomnia, Keguguran rambut, kesejukan tangan & kaki, kekejangan, keguguran kandungan, ketidaktegangan payudara, ketidaktegangan kulit, kekebasan tangan & kaki, ketidaktegangan punggung, senggugut.

PESONA adalah JAWAPAN untuk setiap WANITA


Kandungan PESONA:
Pesona dalah gabungan herba-herba seperti berikut;
~ Pueraria mirifica, Serbuk Mutiara, Manjakani, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Daun Sireh, Jarum Emas, Jintan Hitam (hasbatus sauda), Halban, Pati Kurma, Madu, Mas Cotek, Kulit Kayu Manis, Cengkih, Serai Wangi dan Jus Mengkudu.

Kebaikan PESONA:
Pesona mampu membantu mengembalikan kerapatan dan ketegangan otot, meningkat keberahian semasa hubungan kelamin, meningkatkan tenaga syahwat wanita, mengurangkan keputihan, gatal-gatal dan bau yang kurang selesa, mengatasi masalah bau badan, menyelaraskan kitaran haid dan melegakan senggugut, menggalakkan wajah yang lebih berseri serta kecergasan. Menegangkan payu dara, menegangkan punggung, membantu mempercepatkan menurun berat badan, membentuk semula badan terutama selepas bersalin dan kesihatan secara menyeluruh.

Cara Penggunaan:
  • minum 1 sudu besar pagi dan malam (sebelum makan).
  • elakkan dari melakukan hubungan kelamin 3 hari pertama
  • disyorkan minum air sekurang-kurang 1.5 liter sehari.
  • tidak disyorkan untuk wanita mengandung, semasa haid dan kanak-kanak.